Zadania projektu

Zadanie 1

Rozwój kompetencji obligatoryjnych kadry zaangażowanej w realizację procesu kształcenia na 12-stu modyfikowanych kierunkach dla branż kluczowych.

Zadanie obejmuje wsparcie i rozwój kompetencji kadry dydaktycznej, które przyczyni się do zwiększenia efektywność procesu uczenia i nauczania, ale także podniesie jego atrakcyjność. Działanie zakłada przeprowadzenie szkoleń z zakresu kompetencji cyfrowych, rozwoju świadomości i umiejętności na rzecz zielonej transformacji oraz uniwersalnego projektowania. Zadanie  pozwoli na dostosowanie oferty dydaktycznej SGGW do potrzeb branży rolnej, spożywczej i energetyki odnawialnej.

Zadanie 2

Rozwój kompetencji dodatkowych kadry zaangażowanej w realizację procesu kształcenia na 12-stu modyfikowanych kierunkach dla branż kluczowych.

W ramach działań przewidujemy organizację szkoleń z zakresu przedsiębiorczości i komercjalizacji efektów badań naukowych, rozwijania kompetencji merytorycznych oraz nowoczesnych metod dydaktycznych. Projekt zakłada wsparcie i rozwój kompetencji kadry dydaktycznej, co przyczyni się do zwiększenia efektywności procesu nauczania, a także podniesie jego atrakcyjność.

Zadanie 3

Realizacja działań zmierzających do ograniczenia zjawiska przedwczesnego kończenia nauki

Zadanie obejmuje działania prowadzące do rekrutacji świadomych kandydatek/ów i przeciwdziałaniu zjawisku drop out (rezygnacji z podjętego kierunku studiów przed uzyskaniem dyplomu). Realizacja zadania odbędzie się we współpracy m.in. ze szkołami ponadpodstawowymi i podmiotami działającymi na rynku pracy w branży energetyki odnawialnej, rolniczej i przemysłowej. W ramach projektu zostanie przeprowadzona kampania informacyjna w mediach społecznościowych, a także przygotowany informator prezentujący ofertę szkoły wyższej, w tym minimalne wymagania merytoryczne – wszystko, co musisz wiedzieć, aby dokonać świadomego wyboru. Będzie to kompendium najważniejszych informacji, które ułatwią podjęcie kluczowych decyzji edukacyjnych i zawodowych. Uczelni.

 

W ramach zadania zostaną przygotowane i zorganizowane „Laboratoria Przyszłości” oraz webinary dla kandydatów i kandydatek, które umożliwią bezpośrednie zapoznanie się z ofertą kształcenia na studiach, wskazujące szanse i korzyści dla przyszłych studentów/ek.

 

Dodatkowo, oferujemy możliwość spotkań z doradcami zawodowymi, psychologami i coachami, którzy pomogą Ci w rozwijaniu Twojej ścieżki edukacyjnej i zawodowej.

Zadanie 4

Utworzenie 3 Laboratoriów Virtual Reality (VR) dla modyfikowanych kierunków na potrzeby branż kluczowych

Zadanie obejmuje utworzenie trzech nowoczesnych wirtualnych laboratoriów w technologii Virtual Reality (VR), które będą służyły do realizacji modyfikowanych programów kształcenia. Dzięki cyfryzacji merytorycznych treści z 12 kluczowych przedmiotów branżowych, stworzymy interaktywne środowisko nauki, które przyczyni się do znacznego zwiększenia efektywności procesu dydaktycznego. Uczestnicy będą mieli szansę na zdobycie wiedzy w nowatorski sposób, co podniesie atrakcyjność nauki i zainspiruje ich do eksploracji tematyki w zupełnie nowym wymiarze oraz zdobycie kluczowych kompetencji oczekiwanych przez pracodawców.

 

Zadanie obejmuje utworzenie 3 wirtualnych laboratoriów Virtual Reality (VR) na potrzeby realizacji modyfikowanych programów kształcenia poprzez cyfryzację merytorycznych contententów do modyfikowania 12 przedmiotów branż kluczowych. co przyczyni się do zwiększenia efektywności procesu nauczania, a także podniesie jego atrakcyjność.

Zadanie 5

Modyfikacja programów kształcenia na kierunku Rolnictwo

Zadanie obejmuje działania polegające na modyfikacji programu kształcenia na kierunku Rolnictwo z udziałem oraz w odpowiedzi na potrzeby pracodawców. W ramach toku studiów odbędą się wizyty studyjne  i zajęcia praktyczne przeprowadzone u Partnera Projektu – Łukasz Czech AgroWe. Wprowadzone również zostaną zajęcia z wykorzystaniem Virtual Reality (VR).  Studenci i studentki będą mieli możliwość odbycia atrakcyjnych szkoleń umożliwiające zdobycie kompetencji cyfrowych, miękkich, branżowych, projektowania uniwersalnego oraz rozwój świadomości i umiejętności na rzecz zielonej transformacji.

 

Studenci i studentki będą mieli możliwość odbycia płatnych staży zawodowych dla studentów po 2. roku studiów modyfikowanych, które będą miały na celu rozwijanie kluczowych kompetencji praktycznych i zawodowych. Udział w stażach nie tylko wzbogaci doświadczenie zawodowe studentów, ale także zwiększy ich atrakcyjność na rynku pracy.

 

Dodatkowo, oferujemy możliwość spotkań z doradcami zawodowymi, psychologami i coachami, którzy pomogą Ci w rozwijaniu Twojej ścieżki edukacyjnej i zawodowej.

Zadanie 6

Modyfikacja programów kształcenia na kierunku Biologia i Biotechnologia

Zadanie obejmuje działania polegające na modyfikacji programu kształcenia na kierunku Biologia i Biotechnologia z udziałem oraz w odpowiedzi na potrzeby pracodawców. W ramach toku studiów zostaną przeprowadzone zagraniczne wizyty studyjne, zajęcia z wykorzystaniem Virtual Reality (VR) oraz branżowych symulacji biznesowych.

 

Studenci i studentki będą mieli możliwość odbycia atrakcyjnych szkoleń umożliwiające zdobycie kompetencji cyfrowych, miękkich, branżowych, projektowania uniwersalnego oraz rozwój świadomości i umiejętności na rzecz zielonej transformacji.

 

Studenci i studentki będą mieli możliwość odbycia płatnych staży zawodowych dla studentów po 2. roku studiów modyfikowanych, które będą miały na celu rozwijanie kluczowych kompetencji praktycznych i zawodowych. Udział w stażach nie tylko wzbogaci doświadczenie zawodowe studentów, ale także zwiększy ich atrakcyjność na rynku pracy.

Zadanie 7

Modyfikacja programów kształcenia na kierunku Ogrodnictwo

Zadanie obejmuje działania polegające na modyfikacji programu kształcenia na kierunku Ogrodnictwo z udziałem oraz w odpowiedzi na potrzeby pracodawców. W ramach studiów zostaną wprowadzone m.in. zajęcia z uwzględnieniem branżowych symulacji biznesowych, wizyty studyjne oraz zajęcia praktyczne u Partnera Projektu – Łukasz Czech AgroWe . Studenci i studentki będą mieli możliwość odbycia atrakcyjnych szkoleń umożliwiające zdobycie kompetencji cyfrowych, miękkich, branżowych, projektowania uniwersalnego oraz rozwój świadomości i umiejętności na rzecz zielonej transformacji.

 

Studenci i studentki będą mieli możliwość odbycia atrakcyjnych szkoleń umożliwiające zdobycie kompetencji cyfrowych, miękkich, branżowych, projektowania uniwersalnego oraz rozwój świadomości i umiejętności na rzecz zielonej transformacji.

Studenci i studentki będą mieli możliwość odbycia płatnych staży zawodowych dla studentów po 2. roku studiów modyfikowanych, które będą miały na celu rozwijanie kluczowych kompetencji praktycznych i zawodowych. Udział w stażach nie tylko wzbogaci doświadczenie zawodowe studentów, ale także zwiększy ich atrakcyjność na rynku pracy.

 

Dodatkowo, oferujemy możliwość spotkań z doradcami zawodowymi, psychologami i coachami, którzy pomogą Ci w rozwijaniu Twojej ścieżki edukacyjnej i zawodowej.

Zadanie 8

Modyfikacja programów kształcenia na kierunku Zootechnika

Zadanie obejmuje działania polegające na modyfikacji programu kształcenia na kierunku Zootechnika z udziałem oraz w odpowiedzi na potrzeby pracodawców. W ramach kierunku studiów zostaną wprowadzone wizyty studyjne oraz zajęcia praktyczne u Partnera Projektu – Łukasz Czech AgroWe. Studenci i studentki będą mieli możliwość odbycia atrakcyjnych szkoleń umożliwiające zdobycie kompetencji cyfrowych, miękkich, branżowych, projektowania uniwersalnego oraz rozwój świadomości i umiejętności na rzecz zielonej transformacji.

 

Studenci i studentki będą mieli możliwość odbycia płatnych staży zawodowych dla studentów po 2. roku studiów modyfikowanych, które będą miały na celu rozwijanie kluczowych kompetencji praktycznych i zawodowych. Udział w stażach nie tylko wzbogaci doświadczenie zawodowe studentów, ale także zwiększy ich atrakcyjność na rynku pracy.

 

Dodatkowo, oferujemy możliwość spotkań z doradcami zawodowymi, psychologami i coachami, którzy pomogą Ci w rozwijaniu Twojej ścieżki edukacyjnej i zawodowej.

Zadanie 9

Modyfikacja programów kształcenia na kierunku Inżynieria Systemów Biotechnicznych i Energii Odnawialnych

Zadanie obejmuje działania polegające na modyfikacji programu kształcenia na kierunku Zootechnika z udziałem oraz w odpowiedzi na potrzeby pracodawców. W ramach kierunku studiów zostaną wprowadzone wizyty studyjne oraz zajęcia praktyczne u Partnera Projektu – Łukasz Czech AgroWe. Studenci i studentki będą mieli możliwość odbycia atrakcyjnych szkoleń umożliwiające zdobycie kompetencji cyfrowych, miękkich, branżowych, projektowania uniwersalnego oraz rozwój świadomości i umiejętności na rzecz zielonej transformacji.

 

Studenci i studentki będą mieli możliwość odbycia płatnych staży zawodowych dla studentów po 2. roku studiów modyfikowanych, które będą miały na celu rozwijanie kluczowych kompetencji praktycznych i zawodowych. Udział w stażach nie tylko wzbogaci doświadczenie zawodowe studentów, ale także zwiększy ich atrakcyjność na rynku pracy.

 

Dodatkowo, oferujemy możliwość spotkań z doradcami zawodowymi, psychologami i coachami, którzy pomogą Ci w rozwijaniu Twojej ścieżki edukacyjnej i zawodowej.

Zadanie 10

Modyfikacja programów kształcenia na kierunku Gastronomia i Hotelarstwo oraz Żywienie Człowieka i Ocena Żywności

Zadanie obejmuje działania polegające na modyfikacji programu kształcenia na kierunkach Gastronomia i Hotelarstwo oraz Żywienie Człowieka i Ocena Żywności z udziałem oraz w odpowiedzi na potrzeby pracodawców. W ramach kierunku studiów przeprowadzone zostaną przeprowadzone zajęcia z wykorzystaniem Virtual Reality (VR), branżowych symulacji biznesowych oraz zajęcia praktyczne z mistrzami kuchni.

 

Studenci i studentki będą mieli możliwość odbycia atrakcyjnych szkoleń umożliwiające zdobycie kompetencji cyfrowych, miękkich, branżowych, projektowania uniwersalnego oraz rozwój świadomości i umiejętności na rzecz zielonej transformacji.

 

Studenci i studentki będą mieli możliwość odbycia płatnych staży zawodowych dla studentów po 2. roku studiów modyfikowanych, które będą miały na celu rozwijanie kluczowych kompetencji praktycznych i zawodowych. Udział w stażach nie tylko wzbogaci doświadczenie zawodowe studentów, ale także zwiększy ich atrakcyjność na rynku pracy.

 

Dodatkowo, oferujemy możliwość spotkań z doradcami zawodowymi, psychologami i coachami, którzy pomogą Ci w rozwijaniu Twojej ścieżki edukacyjnej i zawodowej.

Zadanie 11

Modyfikacja programów kształcenia na kierunku Technologia Żywności i Żywienie Człowieka, Towaroznawstwo i Marketing Żywności oraz Food Science – Technology And Nutrition

Zadanie obejmuje działania polegające na modyfikacji programu kształcenia na kierunku Technologia Żywności i Żywienie Człowieka, Towaroznawstwo i Marketing Żywności oraz Food Science – Technology and Nutrition z udziałem oraz w odpowiedzi na potrzeby pracodawców. W ramach toku studiów przeprowadzone zostaną przeprowadzone zajęcia z wykorzystaniem Virtual Reality (VR), branżowych symulacji biznesowych oraz wizyty studyjne.

 

Studenci i studentki będą mieli możliwość odbycia atrakcyjnych szkoleń umożliwiające zdobycie kompetencji cyfrowych, miękkich, branżowych, projektowania uniwersalnego oraz rozwój świadomości i umiejętności na rzecz zielonej transformacji.

 

Studenci i studentki będą mieli możliwość odbycia płatnych staży zawodowych dla studentów po 2. roku studiów modyfikowanych, które będą miały na celu rozwijanie kluczowych kompetencji praktycznych i zawodowych. Udział w stażach nie tylko wzbogaci doświadczenie zawodowe studentów, ale także zwiększy ich atrakcyjność na rynku pracy.

 

Dodatkowo, oferujemy możliwość spotkań z doradcami zawodowymi, psychologami i coachami, którzy pomogą Ci w rozwijaniu Twojej ścieżki edukacyjnej i zawodowej.

Zadanie 12

Realizacja dodatkowych elementów kształcenia podnoszących kompetencje studentów/ek studiujących ma 12 -stu kierunkach modyfikowanych dla branż kluczowych.

Studenci i studentki będą mieli możliwość odbycia płatnych staży zawodowych dla studentów po 2. roku studiów modyfikowanych, które będą miały na celu rozwijanie kluczowych kompetencji praktycznych i zawodowych. Udział w stażach nie tylko wzbogaci doświadczenie zawodowe studentów, ale także zwiększy ich atrakcyjność na rynku pracy. Realizacja staży wyposaży absolwentów w uniwersalne, kluczowe kompetencje przyszłości, wymagane w nowoczesnym dynamicznie zmieniającym się świecie. wesprze rozwój partnerstw strategicznych poprzez współpracę z otoczeniem społeczno – gospodarczym.

Zadanie 13

Realizacja dodatkowych elementów kształcenia podnoszących kompetencje studentów/ek modyfikowanych kierunków dla branż kluczowych –SZKOLENIA

W ramach zadnia studenci i studentki będą mieli możliwość odbycia atrakcyjnych szkoleń umożliwiające zdobycie kompetencji cyfrowych, miękkich, branżowych, projektowania uniwersalnego oraz rozwój świadomości i umiejętności na rzecz zielonej transformacji. Realizacja szkoleń wyposaży absolwentów w uniwersalne, kluczowe kompetencje przyszłości, wymagane w nowoczesnym dynamicznie zmieniającym się świecie. wesprze rozwój partnerstw strategicznych poprzez współpracę z otoczeniem społeczno – gospodarczym.

Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027, Priorytet 1 Umiejętności, Działanie 01.05 Umiejętności w szkolnictwie wyższym

Treści publikowane w serwisie są udostępniane na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa CC BY 4.0